21 פברואר 2011

פוסט ראשון של התחלה חדשה

ראשית , אני חייבת תודה לעפרה פלמר . נפגשנו פעם אחת. לא הכרנו לפני כן . בפגישה זו היא הצליחה לשכנע אותי שהשד, כלומר בלוג זה לא דבר נורא כל-כך. 
אמנם לכל פוסט בן עשר שורות מזוקקות מקדישים לפחות חמש שעות עבודה הכוללות עריכה,הגהה,עיצוב ,שכתוב, מחיקה מוחלטת וכתיבה מחדש.
ועוד לא הזכרתי את המחויבות והעקביות הנדרשים ואת החשיבה המתמדת על נושא לפוסט הבא.
אך...כל זה לא משתווה לנחת ולסיפוק הנגרמים ממאות אלפי אנשים העוקבים אחרי הבלוג שלך.

ועכשיו ,כמה מילים ברצינות : מטרתי לחלוק בידע ובניסיון שצברתי באמצעות בלוג זה.
כל יום אני נתקלת במנהלי עמותה נוספים העומדים (יושבים) חסרי אונים מול דף מלא מספרים שקיבלו מרו"ח שלהם.
מטרתי לפזר את העמימות.
כמעט ולא קיימים חומרים בנושא הניהול הפיננסי לעמותות בעברית.
בלוג בנושא לא קיים בכלל.
עד היום!!
יצאנו לדרך. בהצלחה!! 

2 תגובות:

  1. אנדה,
    בהצלחה! באמת בלוג כזה לא קיים בעברית והגיע הזמן שיהיה. קחי נשימה ארוכה. תזכרי שבכל זאת נפגשנו הודות לבלוג שלי...
    ofrapalmer.blogspot.com
    כל טוב, עפרה

    השבמחק
  2. בהחלט אופק מהווה ייעוץ פיננסי מהשורה הראשונה, גם אני קוראת את הבלוג של עפרה והוא פשוט מדהים בייעוצים הפיננסיים שניתנים בו.

    השבמחק